Pozycjonowanie stron Częstochowa

Zapewniamy kompleksowe podejście do pozycjonowania Twojej strony w wyszukiwarce Google. Tworzymy i optymalizujemy treści na Twojej stronie, dostarczając wartościowe informacje dla użytkowników i stosując najlepsze praktyki SEO. Przeprowadzamy audyt i wprowadzamy odpowiednie modyfikacje, aby poprawić pozycję Twojej strony w Google.

Czytaj więcej
administracja stronami

Czym jest pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie strony internetowej to czynności dążące do osiągnięcia przez stronę jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania. Aby strona była widoczna na wysokich pozycjach, konieczne jest pozycjonowanie i optymalizacja. Większość ludzi szukając w wyszukiwarce przegląda zazwyczaj jedynie pierwszą stronę wyników. Pozycjonując stronę masz większą szansę dotarcia do potencjalnych Klientów.

 

Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google?

Koszt pozycjonowania strony internetowej może się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak rozmiar i złożoność strony, poziom konkurencji w branży, aktualny stan strony oraz zakres usług pozycjonowania. Aby uzyskać dokładną ocenę kosztów i spersonalizowaną ofertę, zachęcamy do skontaktowania się z nami. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszelkie pytania i dostosować nasze usługi do Twoich potrzeb.

SKontaktuj się z nami

Co ma wpływ na pozycjonowanie strony?


Pozycjonowanie trudnych i popularnych fraz jest znacznie trudniejsze. Im więcej jest podobnych firm do naszej, tym trudniej osiągnąć wysokie pozycje. Przykładowo, znacznie trudniej będzie wypozycjonować stronę na hasło „kredyty” niż „urządzanie ogrodów częstochowa”. W pierwszym przypadku rynek zdominowały duże firmy, które przeznaczają miesięcznie mnóstwo środków i czasu na pozycjonowanie własnych stron. Drugi przypadek będzie znacznie łatwiejszy i osiągnięcie top 10 wyników wyszukiwania jest dużo łatwiejsze i szybsze.

Ilość linków prowadzących do naszej strony pozytywnie wpływa na pozycjonowanie naszej strony. Każdy link to swojego rodzaju „plus” dla strony w rankingu stron. Ważne jednak jest pochodzenie tych linków i nie ilość a jakość ma tutaj znaczenie. Minęły czasy gdy wystarczyła ogromna ilość linków z katalogów stron o marnej jakości. Obecnie stosując takie praktyki możemy jedynie zaszkodzić naszej stronie.

Na proces optymalizacji składa się kilka podstawowych czynności. W pierwszej kolejności to nadanie odpowiedniego tytułu strony/podstron oraz metatagów. Są to dane bezpośrednio wyświetlane w wynikach wyszukiwania w Google. Następnie optymalizacji podlegają treści strony. Koniecznie muszą zawierać frazy kluczowe, na które chcemy pozycjonować stronę. Jeśli treści są obszerne, dobrze by były podzielone na części za pomocą nagłówków (h1-h6).

Żadna strona, nawet najlepiej wykonana nie osiągnie dobrych pozycji bez dobrej treści. Musi być przede wszystkim unikalna, w żadnym wypadku kopiowana z innej strony gdyż Google może nas ukarać za plagiat. Ważna jest też jej objętość, gdzie 2-3 zdania nie wystarczą. Powinna być przyjazna nie tylko pod kątem Google, ale również dla użytkownika. Warto zlecić napisanie treści profesjonaliście by treść była chętnie czytana przez potencjalnego klienta. Ważne oczywiście by zawierała frazy kluczowe, ale z umiarem. Nie można przeradzać z nasyceniem słowami kluczowymi treści na stronie gdyż Google może uznać ją jako spam. Często spotyka się strony, w których właściciele nie przykuwają uwagi do napisania lub zlecenia wykonania dobrej treści a obecnie to kluczowa sprawa w pozycjonowaniu.

Czy warto pozycjonować stronę w Google?

Pozycjonowanie pomaga Twojej stronie internetowej zajmować wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Im wyżej znajdujesz się w wynikach, tym większa szansa na to, że użytkownicy klikną w link do Twojej strony. Strony internetowe, które znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwania, są często postrzegane jako bardziej wiarygodne i wartościowe. Strony internetowe, które znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwania, są często postrzegane jako bardziej wiarygodne i wartościowe. Choć pozycjonowanie może wymagać czasu i cierpliwości, to jego efekty są zazwyczaj długoterminowe. W porównaniu do płatnych reklam online, takich jak Google Ads, pozycjonowanie może być bardziej efektywne kosztowo w dłuższej perspektywie czasowej.

 

Co robimy pozycjonując stronę?

Pierwszym krokiem jest ustalenie fraz na jakie chcemy pozycjonować naszą stronę. Przy pomocy specjalnych narzędzi dokonujemy następnie ich weryfikacji, ewentualnej korekcje i zaproponowaniu dodatkowych haseł. Następnie przechodzimy do optymalizacji kodu i treści strony. W przypadku braku lub zbyt małej ilości treści na stronie, proponowane jest napisanie ich przez specjalistę copywritera. Po wykonaniu zabiegów na stronie, przechodzimy do zdobycia linków prowadzących do naszej strony oraz pozytywnych opinii w internecie. W kolejnych etapach rozbudowujemy strukturę i treści strony, gdyż Google lubi aktualizacje i strony rozwijające się. W zależności od zakresu naszego działania, dbamy też o wizerunek firmy w mediach społecznościowych.

 

Jak szybko zobaczę efekty pozycjonowania?

Na wstępie trzeba wspomnieć, że pozycjonowanie to działanie długofalowe. Na łatwe frazy, w których konkurencja jest mała, efekty w postacie top 10 pojawią się stosunkowo szybko (1-3 miesięcy). Efekt nawet po zaprzestaniu pozycjonowania może przez długo się utrzymywać. Ważna jest systematyczność, gdzie w branżach konkurencyjnych mogą to być nawet lata. W przypadku trudnych fraz, nawet miesięczna przerwa w pozycjonowaniu może negatywnie wpłynąć na utrzymanie pozycji.

Zainteresowała Cię oferta naszej firmy?

Potrzebujesz wsparcia w projektowaniu graficznym, tworzeniu stron internetowych lub pozycjonowaniu firmy online? Zadzwoń i przedstaw nam swoje potrzeby!

Kontakt z nami

Kontakt

Zadzwoń:
+48 509 875 091

Napisz e-mail:
info@properart.pl


PROPERART Ernest Kuziorowicz
Ul. Bohaterów Katynia 55
42-208 Częstochowa
NIP: 5732773170

Strony internetowe Częstochowa, agencja specjalizująca się w tworzeniu stron internetowych oraz pozycjonowaniu stron www. Zajmujemy się brandingiem, projektowaniem logo i identyfikacji wiuzalnej, fotografią produktową.

Czytaj więcej